1 december 2015

nieuwe wegen...

 
alweer een tijdje is het stil hier
en ineens besef ik:
misschien is het ook wel goed zo...

 
'k heb jaren geblogd, met veel plezier
jaren op jullie blogs gelezen, ook met veel plezier
veel geleerd, gedeeld, genoten, gemaild
veel ideeën opgedaan, veel dingen uitgeprobeerd
 
maar nu, tijdens de opname van onze zoon
ben ik van alles aan het overdenken en afwegen
we zijn hard op zoek naar een nieuwe balans
de zorg zal intensief blijven, dat staat nu wel vast
met goede begeleiding gaan we er samen voor
we vertrouwen er ook op dat we het niet alleen hoeven te doen
we geloven dat God geeft wat nodig is, Hij is er bij


maar we gaan niet verder op de oude manier
nu er wat ruimte is ontstaan, is het misschien tijd
om oude paden te verlaten
en om nieuwe wegen in te slaan

mijn man gaat wat minder werken en ik...
ik ben op zoek naar een betaalde baan
want ik kan en wil het niet langer meer
thuis zijn en 'alleen maar' zorgen
- hoe waardevol dat ook is geweest al die jaren
en hoeveel mooi niet-betaald werk ik ook gedaan heb -
ik mis mijn vak en wil ook daar weer voor gaan

 
ik heb ergens in dat proces besloten
om te stoppen met bloggen
het is goed geweest
 
dank jullie wel!
voor het meelezen
voor jullie reacties
voor het warme meeleven
 al die jaren
 
het ga jullie goed!
 
lieve groet
 
Jessica
 
 

13 opmerkingen:

Ilse zei

Wat jammer, maar ik snap het wel hoor! Heel veel sterkte toegewenst de komende onrustige tijd! Liefs Ilse

wilma zei

Het ia goed te begrijpen, al zal ik je blog missen.
Wens je van harte Gods zegen toe en dat Hij jullie bij de hand mag nemen en leiden door de onbekende toekomst.
Helaas weten we wat zrgen zijn en zullen jullie ook niet vergeten.
God Bless!!
Een big hug from over the ocean!!

Wilma

marijke zei

Dank voor al je inspirerende blogs! Gods nabijheid toegewenst in alles.

Groeten van Marijke

Crafts 'n' Skills zei

Het gaat jullie goed Jessica. God's zegen op jullie nieuw ingeslagen pad ♡

Franca zei

Dank je wel voor zoveel leesplezier.
Het gaat jullie goed.
Heel veel sterke met alle veranderingen.
Ik hoop dat het weer ( betaald) gaan werken , ook weer lucht en nieuwe inzichten mag geven.
Heel veel geluk!

lieve groetjes, Franca.

kreamade zei

Het ga jou en je gezin ook goed! God loopt met je mee, ook in deze tijd. Succes met het vinden van een baan. gr. Hennie

Jolanda zei

Het allerbeste wens ik je toe!
En ik dank je voor al de fijne leesmomentjes.

Huize Kip Kakel zei

Mooi om te lezen dat je samen en met God nieuwe stappen in je leven wilt nemen..
Zijn zegen wens ik je toe in alle omstandigheden.
Het ga jullie goed, dank je wel voor het meelezen de afgelopen jaren❤

Vlierbloesem zei

Lieve Jess, mijn hart huilt voor jou... En ik vind je zo dapper

Clarien zei

Goed idee Jessica! Nieuwe wegen inslaan geeft nieuwe energie! Kom je wel es langs bij mij als wij in Punthorst wonen (naast de Zonnehorst)? Kom gewoon es langsfietsen!

liefs, Clarien

Jente zei

@ lieve allemaal: bedankt voor jullie lieve, warme reactie!

Jessica

Anoniem zei

lieve Jente , ik zat net een tijdje in de lappenmand en zie je berichtje nu pas ....
jammer want ik zal je prachtige,fijne blog missen maar alle afscheid is een nieuw begin ik wens je een prachtig nieuwe weg toe in het doolhof dat het leven soms is ...maar met Zijn kracht en liefde zal het lukken heb vertrouwen stond er op een kaartje die ik kreeg op mijn trouwdag en ik ga dat kaartje terug ophangen ...
heel veel liefs en een dikke knuffel !!
vanwege Jezebelle

NB mocht je mij ooit nog willen bereiken of eventjes kletsen over ASS of iets anders dan mag je mij altijd mailen (mocht je het niet hebben Franca weet meer over mij...)

Lentebloemen zei

Lieve Jessica,

Wat maken jullie een moeilijke en pittige tijd door!!
Ik snap je besluit en vind je dapper!
Dank voor de mooie, fijne, eerlijke en kwetsbare momenten die je met ons deelde.
en...je bent niet alleen he. Hij is erbij <3

Liefs, Linda