7 september 2015

werk in uitvoering

voor de zomervakantie hadden we een verstopping in de keuken
toen ik de verfrollers stond uit te spoelen
zag ik ineens een wit riviertje onder mijn voeten
en hadden we een waterval in het kastje
ook de vaatwasser liep achter de kastjes leeg :(

snel dweilde ik elke keer alles weg.. maar helaas
een paar dagen later stonden alle planken in de keuken
als golfjes op de vloer...

de vloer kon niet worden opgeknapt
de hele benedenverdieping moest vervangen worden...
we kregen last van uitstelgedrag en keuzestress
maar nu een mooie vloer gevonden


even een weekje verstand op nul
en de handen uit de mouwen

en dan komt het vast allemaal goed :)


 


6 opmerkingen:

marmarel zei

He bah wat een toestand! Hopenlijk krijg je er iets moois voor terug, sterkte nog even!
Groetjes, Marijke

Jo en joh zei

Oeps dat is erg vervelend. Hoop dat het mooi wordt de nieuwe vloer. Succes.

kreamade zei

Succes!! gr. Hennie

Ilse zei

oh wat erg en zo vervelend door zo'n kapotte afvoer..
Succes deze week!

Aritha Vermeulen zei

O wat naar! Zulke dingen ... Maar je schrijft er heel stoer over!!!

http://simplethuis.blogspot.nl/

Jente zei

@ allen.. bedankt :)


@ Aritha, heel stoer voel ik me niet altijd hoor. Een hele onderneming, de benedenverdieping leeg en twee kids met ASS... gelukkig komt morgen de nieuwe vloer en wordt alles weer gewoon :)