29 maart 2015

losse draadjes



op deze regenachtige middag werkte ik een boel losse draadjes weg
van de grote deken die ik de afgelopen weken haakte
het was een heerlijk niet-bij-nadenk-klusje en het dus haakte lekker weg


ik gebruikte heel wat bollen Tweed van de Z.eeman
afgewisseld met okergeel, petrol blauw en paars
en ben helemaal blij met het resultaat


de kinderen gebruiken hem dagelijks, je kunt je er helemaal inwikkelen
of over je heen leggen als je luiert op de bank


en dan op naar en volgend project - de bolletjes stonewashed garen liggen al klaar
maar ik ben er nog niet uit wat ik ga maken
een Southbay omslagdoek, een kussenhoesje, onderzetters, een slinger... 
het is allemaal zo leuk!


 onder het genot van een kopje thee ga ik nog maar wat boeken doorbladeren
eens kijken of ik 'het' project tegenkom :)
  

4 opmerkingen:

marmarel zei

Wat een mooie kleurencombi! Er zitten bekende garens tussen, van de lichte tweed haakte ik laatst een beer en van de donkere heb ik al eens een colsjaal gehaakt. Het haakt lekker weg en houdt zich prima.
Succes met het zoeken van een nieuw project. Ik ben bezig met een omslagdoek/sjaal uit het boek Puur Haken van Maaike Koerts. Eens wat anders dan de Southbay-sjaal en ook een leuk patroon.
Groetjes, Marijke

Jo en joh zei

Mooi geworden je haakwerk. Gezellig.

kreamade zei

Tweed haakt zo lekker. Je hebt er een mooie kleuren combi van gemaakt. gr. Hennie

Lize zei

Wat een mooie deken is dat geworden. Heel mooie kleuren.
Hier ligt de stonewashed ook. ONdertussen heb ik er een muziekdoosje van gehaakt en een babyvestje. Heerlijk garen om te gebruiken.