12 januari 2015

denkpauze...


het is alweer een tijdje stil hier...
ik weet soms niet goed wat ik wil schrijven
waarover en op welke manier
Jente voelt als een vertrouwd jasje
dat ik graag aan wil houden, maar dat gewoon niet lekker meer zit
het trekt wat links, het zit strak bij de schouder rechts...


ik ben ooit begonnen met schrijven
over consuminderen, meer doen met minder, zelfvoorzienend leven
 inmiddels is hier al veel over gezegd, met de moestuin ben ik gestopt
en echt nieuwe onderwerpen kan ik niet meer verzinnen
 

mijn leven ziet er ook anders uit dan toen ik begon met bloggen
hiernaast het trekt het autisme in ons gezin soms meer wissel
dan ik soms in de gaten heb, het kost bij vlagen best wat energie en aandacht
waardoor mijn prioriteiten anders zijn komen te liggen


stoppen met bloggen wil ik niet
ik geniet er van, zowel van het schrijven als het lezen
maar doorgaan met mijn blog zoals ie nu is ook niet
daarom las ik een kleine pauze in en kijk ik wat ik ga doen
verder met een "Jente-nieuwe-stijl" of starten met bloggen op "bij Kaatje"
om een soort nieuwe start te maken...




 ik weet nog niet wat het wordt... 
en ga daar eens rustig over nadenken

tot later!

lieve groet, Jessica

10 opmerkingen:

Jeanneke zei

Doe wat voor jou het beste en prettigst is en vooral: op jouw tijd!
Ik ben hier met plezier af en toe even op bezoek geweest.
Succes met je nieuwe 'blogbestemmingsplan' en hartelijke groetjes; het ga je goed,

Jeanneke.

crochetcookingandmore zei

Benieuwd! Laat t ons tzt weten.... Succes met denken!

Mariëtte zei

Gewoon lekker rustig aan doen, komt vanzelf weer! We merken wel weer wanneer je iets op je blog zet! Groetjes Mariëtte

Aritha V. zei

Soms heb je dat! Neem erg lekker de tijd voor. Of bedenk nieuwe thema's waar je over wilt bloggen, die beter bij je leven van nu passen.

Jo en joh zei

Het is geen moeten. Je staat in mijn leeslijst dan kan ik altijd zien wanneer er een bericht is. Succes verder en een fijne avond.

marmarel zei

Ik kan mij voorstellen dat je daar even rustig de tijd voor neemt en ben benieuwd hoe je verder gaat.
Toen wij éindelijk internet kregen, was jouw blog het allereerste blog dat ik ontdekte en het sprak mij direct erg aan. Het duurde nog een paar jaar eer ik zelf ging bloggen.
Succes en sterkte met alles wat je bezig houdt! Autisme is niet iets ´wat je er even bij doet´, je moet er altijd rekening mee houden.
Groetjes, Marijke

kreamade zei

Succes met denken... Hou ons op de hoogte.... Enne, ga door met bloggen (oeps dat mag ik eigenlijk niet zeggen, je moet doen wat goed is voor jou). gr. Hennie

Jente zei

Bedankt allemaal.. fijn om te lezen!

Helemaal stoppen lukt me waarschijnlijk niet :) Even afstand nemen om te bedenken wat en hoe.. daar gaat het vooral om.

En inderdaad Marijke... autisme doe je er niet even bij. Dat denk ik soms wel, maar het is er elke dag en bepaalt soms veel.

Crafts 'n' Skills zei

Het is allemaal heel herkenbaar. In ons leven gaan we 'verder' maar vergeten ons schrijven er op aan te passen.
Ik hoop van harte dat je door wilt blijven schrijven; ik lees nog altijd graag met je mee en hoop dat te kunnen blijven doen!

Anoniem zei

mooie blogje, ik zag u via andere haaksters, ik volg meestal blogjes met dezelfde hobby,s...leuk om hier te lezen...thanks!