11 juni 2014

MWL#16: groen kadootje


 voor een jarige vriendin een groen kadootje
voor haar vierkantemeterbak, die steeds wordt leeg gegeten
niet door haarzelf of haar gezin
maar door een heel slakkenleger, brr....
 voor een nieuwe poging wat zelf gekweekte kropjes sla

 

 ook hier heel wat afgegraasde plantjes :-(
de enige sla die het bij mij goed doet
zit in een hanging basket, onder een afdakje
tussen de kroppen sla Lathyrus
dat lijkt me straks zo mooi, die geurende bloemetjes
die klimmen en hangen 


verder gaf ik er een tegoedbon bij voor een telefoonhoesje
die een vriendin van me zo mooi kan maken
deze keer 'n beetje zelfgemaakt door mezelf & door een ander :-)









***

52 x MadeWithLove is mijn uitdaging voor 2014 om iedere week iets te maken
groot of klein, voor mezelf of voor een ander - dat maakt niet uit
als het maar zelfgemaakt is, met aandacht, met plezier!

3 opmerkingen:

Aritha Vermeulen zei

Leuk zo'n groen cadeau. Dat zal haar weer opfleuren. jammer van die slakken. Wij hebben ze binnen :-(

Anoniem zei

hier ook veel slakken, nu las ik gisteren dat iemand een knoflookextract over de plantjes spoot en dat slakken daar een hekel aan hebben, toch maar eens proberen, het is een vrij goedkoop middel en ook nog eens milieuvriendelijk dus baat het niet dan schaadt het ook niet

Jo en joh zei

Leuk kadootje. Slakken zijn hier ook bij de vleet. Ze eten bij ons meestal wat aan de nerven aan de onderkant van het blad. Het blad zelf komen ze nauwelijks aan.