7 april 2014

MWL#12 : gehaakt armbandje


deze week mijn achterstand met bloggen maar eens inhalen
er was veel te doen de afgelopen weken
veel om over na te denken en veel om over te praten
- om er dan nog meer over na te denken..  want denken... dat kan ik goed :-) -

maar er was ook tijd om leuke dingen te maken
zoals dit armbandje, gemaakt van waxdraad en wat knopen


een leuk en relaxed klusje voor tussendoor
je haakt het armbandje, met steken die je leuk vindt
en dan ga je wat grabbelen in je knopenbak
puzzelen wat leuk zal staan, genieten van alle kleurtjes en vormen...
'k werd er helemaal ontspannen van :-)


het idee zag ik bij Elizabeth, en die had het weer gezien bij Klein Zoet geluk
 allerlei leuke voorbeelden zag ik bij het vrouwenweekend
waar iemand die ik ken er een workshop in gaf


 zelf was ik druk met mijn eigen workshop
het was hele leuke en gezellige ochtend!
wel twintig vrouwen kwamen langs om ontspannen aan de slag te gaan
iedereen ging tevreden weg met een mooi sfeerlichtje
de foto's komen later... 'k was helaas mijn fototoestel vergeten :-(








***

52 x MadeWithLove is mijn uitdaging voor 2014 om iedere week iets te maken
groot of klein, voor mezelf of voor een ander - dat maakt niet uit
als het maar zelfgemaakt is, met aandacht, met plezier!

5 opmerkingen:

Jolanda zei

Ik had het ook gezien bij Elizabeth, k vond het ook zo leuk. Die van jou is ook echt mooi geworden!
Groetjes van een collega-piekera.... eh... denker ;-)

Aritha V. zei

Niet te lang en te laat piekeren hoor. Ik vind dat echt een heel origineel bandje. Leuk idee. Ik zal het linkje volgen. Kijken hoe ik zo'n bandje moet haken. Dat is het eerste wat ik moet kunnen om dit te maken :-) Fijne week.

kreamade zei

Zo heb je al denkend een mooi armbandje gemaakt! gr. Hennie

Knutselpret zei

Wat een super leuk idee.

Lentebloemen zei

Hier ook zo'n denker....
Soms zo ingewikkeld dat hoofd van mij.Het armbandje is weer leuk!!