27 november 2013

Workshop bij mij thuis...

na de workshop van afgelopen week ben ik nu bezig om met een vriendin
een (mini) kerstfair en workshop dagje bij haar thuis te organiseren
voor vriendinnen, moeders van school, vrouwen uit onze gemeentes
het is heel leuk om zo samen bezig te zijn!

toen ik aan het uitnodigen was, dacht ik ineens:
misschien is het ook leuk om een workshop te geven
voor vrouwen die meelezen op mijn blog
ik deed het al eens eerder bij mij thuis
en dat vond ik toen erg gezellig!


daarom heb ik een ochtend gekozen...
op woensdag 11 december tussen 9.30 - 12.00 uur
ben je welkom aan mijn keukentafel

je gaat aan de slag met krijtverf, klei en stempels
om een windlichtje in kerstsfeer te maken
of een kerstslinger met kleihangers, knopen en lintjes
net wat je leuk vindt!


lijkt het je leuk om mee te doen
vind je het gezellig om anderen te ontmoeten
en woon je een beetje in de buurt van Z wol le
- of wat verder, maar vind je rijden niet erg :-) -
voel je welkom om te komen!


de workshop kost 8,50 euro p.p. 


wil je meer weten of wil je je opgeven stuur dan een mailtje
naar: jente75@gmail.com

5 opmerkingen:

Es zei

Wat een leuk idee zeg en van de mini fair en van je workshop...woon net iets te ver weg, Betuwe maar veel suc6 en kerstplezier
X Es

kreamade zei

Enorm leuk plan, maar... toch ook iets te ver weg. Succes in ieder geval, wordt vast gezellig. De volgende avond, geef ik een workshop voor de vrouwen van de Bijbelkring. Erg veel zin in! gr. Hennie

renee zei

voor mij helaas te ver weg maar wat zou ik graag komen. veel succes
groetjes renee

kom we gaan slingers ophangen zei

Wat gastvrij van je! Veel plezier hoor!

Jo en joh zei

Wat een leuk gebaar. Wel wat ver helaas. Ik hoop dat ze niet allemaal zo ver wonen en dat er toch een aantal komen opdagen. Ben benieuwd naar de resultaten.