30 april 2011

Zin in de zomer - fair

Na een poosje wat rustiger aan doen, 
ben ik nu weer lekker aan de slag achter mijn naaimachine.
 Want binnenkort is er namelijk een leuke fair
waar ik (een deel van de tijd)  hoop te staan mijn zelfgemaakte spulletjes.

Hieronder info van de site van Sestra vrouw, die de fair organiseert.


***

Je moet het maar net weten… tussen de groene weilanden, net achter rivier de IJssel, ligt 's-Heerenbroek. Lopend over de dijk langs het water kun je het Sestrapand zien liggen. Eén keer in het jaar opent Sestra de deuren van haar winkeltje "de pipowagen" voor iedereen! 

Kom en geniet, in de mooie, gezellige tuin, van onze eerste Sestrafair!

 
Trakteer jezelf op frisse lucht en een leuk landelijk uitje met vriendin, moeder of dochter.
Ook een aantal andere winkeltjes verkopen hun spullen en er zijn kleine doorlopende workshops.


Vrijdag 13 mei  vanaf 14.30-21.00  uur ben je welkom !!
Zwolseweg 105 , ’s-Heerenbroek  (vlakbij Zwolle)  

 Wil je meer weten? Kijk dan op www.sestravrouw.nl


6 opmerkingen:

Johanna zei

Fijn dat je er zin in hebt, ziet er leuk uit.

Anoniem zei

Hoi Hoi ben even via jou blog op de site wezen kijken en ben van plan om die vrijdag even naar de fair te gaan ,veel plezier met de voorbereiding .
groetjes Mariska

Lentebloemen zei

ja, ziet er leuk uit!

geldover zei

Had er geen idee van, t grappige is dat ik drie keer in de week door s Heerenbroek heen kom. MOet nog wel even uitvogelen waar het nu precies is. Is het bij de boerderij aan de Zwolseweg?

Jente zei

@ Geldover, grappig inderdaad dat je hier vaak komt. Waar het precies is weet ik ook nog niet.
Mocht je tijd hebben om te komen: ik sta er een deel van de tijd, vanaf een uur of vijf tot het eind (of ik moet eerder 'uitverkocht' zijn ;-)

Jente zei

@ Mariska, leuk dat je van plan bent te komen. Misschien zie ik je dan wel.