8 maart 2010

Voorjaarsgevoel


Een heerlijk rustig weekend zonder al te veel verplichtingen. Lekker genieten van het voorjaarszonnetje. Binnen achter het glas door een warm plekje op te zoeken om de krant te lezen. Buiten door samen in de tuin te werken en te wandelen op een landgoed in de buurt. Om daarna binnen weer lekker op te warmen, want wat was het nog koud!

En nu... alles is weer wit... Was het echt gisteren dat we in de zon liepen? Maar het voorjaarsgevoel is er weer en geeft me extra energie. 'k Ga lekker aan de slag vandaag, er is hier en daar wat achterstallig schoonmaakonderhoud en met die zon zie je alles weer ;-)

7 opmerkingen:

Johanna zei

Hier was het gisteren heerlijk, lekker in de luie stoel buiten gezeten, met de jas aan was ik in slaap gevallen. Geen sneeuw hier gelukkig.

Anoniem zei

Wat een leuke foto's.
En o, wat mis ik dat lenteweer nu alweer. Ik hoop voor jou en mij dat het snel terugkomt. :-))

Vlijtig Liesje zei

Mijn voorjaarsgevoel is een vroege dood gestorven door al dat wit. De artsen zien het somber in.

wilmi zei

Heerlijk he, zo'n rustig weekend!
En die lente, die komt wel terug hoor!
vast wel..

Anoniem zei

We kunnen elkaar een handje geven. Wij zijn vandaag ook aan de grote schoonmaak begonnen.
Hier was het niet wit, wel wat kleine vlokjes, meer niet.
Heel veel sterkte met de schoonmaak.

Anoniem zei

Hoi Jente
Kwam er vandaag achter dat je er weer bent. Leuk!

Jolanda zei

Ja heerlijk, wij hadden ook zo'n fijn weekend. Geen gehol en gevlieg maar doen waar je zin in hebt. Daar is het weekend ook voor bedoeld, toch....?
Groetjes Jolanda