1 februari 2010

Later als ik groot ben...

later als ik groot ben
over heel veel nachtjes slapen
dan ga ik
zonder mijn papa en zonder mijn mama
zonder mijn opa en zonder mijn oma
dan ga ik
zonder de buurman en zonder de buurvrouw
dan ga ik
helemaal alleen
de straat over steken

(van de geweldig leuke cd:
zingen zonder zijwieltjes van Samba Salad)

Aangepast aan de situatie van onze jongste:

later als ik groot ben
(en dat is al over 19 nachtjes !)
dan ga ik
zonder mijn papa en zonder mijn mama
dan ga ik
helemaal alleen
mijn broer van onze kamer afsturen
om met de plastic Thomas de trein-rails te spelen
WANT


ik ben sterk
(later als ik groot ben...)

10 opmerkingen:

Karien zei

Waahaa, totdat die broer verhaal komt halen...

wilmi zei

Wat een herkenbare story...
haha,
en je zocht inspiratie?
dat heb je toch genoeg met zo'n schatje in huis?
geniet ervan!!
groetjes,
Wilmi

Aritha Vermeulen zei

Leuk! Deelt hij zijn kamer dus ook met zijn broer?

groetjes: Aritha.

Schitterend ventje om te zien.
Lekker blond.

Zeeuwse Mama zei

Mooi kind! ;-)

Unknown zei

hihihihi, wat kijkt hij stoer zeg!

kronova zei

en later komt altijd sneller dan je denkt ;-)
wat een heerlijk kind.
groetjes Kronova

Marti zei

Haha wat een stoere blik!!
en idd, later is zo! Lekker van genieten, je je stoere, kleine vent!:-)

Anoniem zei

wat een lekkerding zeg. ! <3

Vlijtig Liesje zei

Wat een mooi gedichtje! En leuke foto.

Monique zei

Ooohhh! Wat een heerlijke foto!!