21 december 2009

Wakkere winkelaar

Een poosje geleden heb ik me bij Wakker Dier aangemeld voor een handige service: de Wakkere Winkelaar. Je krijgt eens per twee weken een overzicht in je mailbox met daarin de diervriendelijkste aanbiedingen van zes grote winkelketens. Zo kunnen budget en duurzaam bezig zijn mooi gecombineerd worden, dacht ik zo.

Ik heb vandaag de eerste mail ontvangen, het ziet er erg overzichtelijk uit. Helaas slechts een handjevol diervriendelijke vleesaanbiedingen. En dat terwijl de grote winkelketens verder enorm lopen te stunten met goedkoop vlees! Jammer genoeg wordt er straks dus weer veel gegeten ten koste van dieren en boeren...

3 opmerkingen:

janneke zei

ha jente

leuk! ik heb me ook meteen aangemeld...
ik wilde voor kerst een scharrelkip van de AH; maar met deze sneeuw kom ik daar niet (jaja ik woon in een stad in fryslan zónder AH; die zijn er nog ;-) dus ik ben bang dat het een gourmet pakketje van niet zo diervriendelijke oorsprong wordt...

groet, janneke

franca zei

Goed gevonden.
Ik heb me ook direct aangemeld.
En kook de laatste tijd steeds vaker vegetarisch! En zelf de kinderen vinden het erg lekker. Kunnen we zo ook een steentje bijdragen.
groetjes, Franca.

Makya zei

Ik ontvang de mails al ruime tijd. Schokkend om te zien dat er soms niet 1 diervriendelijke aanbieding is!