23 november 2009

Een krokodil op je bord

Heel af en toe kruipt er over de kinderborden een krokodil,
tussen de bosjes door... naar de rand van het bord...



... met smaak word hij stukje bij beetje een kopje kleiner gemaakt.

Erg handig als een komkommer op moet (zoals vandaag) en een keer geen gezeur aan tafel, want een krokodil opeten is altijd feest. Dit in tegenstelling tot de standaard macaroni waar ongeveer dezelfde ingrediënten in gaan en wat ze ècht niet lusten (zeggen ze). De enige afspraak is dat de 'bosjes' op moeten zijn voordat de krokodil verslonden is en meestal willen ze hier hun best voor doen, zeker als ze de 'gewone' macaroni in de pan zien liggen :-)

5 opmerkingen:

vlijtig Liesje zei

Wat ziet dat er leuk uit! Ik kan me voorstellen dat kinderen dat graag op eten. Ook leuk als schooltraktatie denk ik.

Complimenten!

Karien zei

Leuk!

Sandra zei

Deze ga ik ook eens doen. Bedankt voor de inspiratie.

Ziet er heel leuk en smakelijk uit.

hartelijk zei

leuk idee
ga ik ook weer és doen
bedankt

li-lisette zei

Weet je, mijn kinderen eten zulke dingen juist niet op. Ze spelen er mee en vinden het zielig om op te eten.... Jammer! Het lijkt me juist zo leuk om net als jij zo creatief op hun borden te zijn!