19 oktober 2009

Herfst in de voortuin


Een poosje geleden kreeg ik van mijn zusje een leuk houten oppot tafeltje voor buiten. Het tafeltje staat voor ons huis onder het keukenraam. Zo'n leuk kado... dat moest natuurlijk een mooi, gezellig hoekje worden. Wat viooltjes, kalebassen (gekocht aan de straat, waar iemand een paar dozen en een jampotje voor het geld had neergezet, lekker dorps in de grote stad :-) en wat herfst-vondsten van de kinderen. En een paar klompjes die te klein waren geworden.




En bij de voordeur hangt een krans (m'n eerste zelfgemaakte), wanneer ik afwas kijk ik er tegenaan. Een stuk gezelliger dan een kale muur.



De krans kocht ik bij de Action, de kaneelstokjes en visdraad had ik in mijn frutsel-bewaarbakje en de rest hebben we bij elkaar verzameld uit de tuin, het bos, de straat...  Deze krans past helemaal bij de serie denk-voor-je-rent. Met even rondkijken in kasten en buiten heb je een herfstige krans bijna voor niets, behalve dan wat tijd.

5 opmerkingen:

Karien zei

Mooi, mooi en nog eens mooi!

Unknown zei

Wat een leuk hoekje heb je er van gemaakt !
Groet Thea vigha

basiclabelSweden zei

Wat schattig die klompjes, en je heb idd. een hele mooie krans gemaakt, met een hoop extra, ik flans altijd een paar takken in elkaar hahaha...

L. zei

O, wat ziet dat er gezellig uit, vooral die klompjes.
Je krans is mooi geworden.

groetjes,
Lilian

Franca zei

Mooi!
Wat ziet dat er gezellig uit!