27 oktober 2009

Dropjes eten

Nu ik gebiecht heb dat dropjes niet veilig zijn, kan ik het rustig zeggen dat er vandaag wel heel wat dropjes doorheen gaan. Wel wat kriebels hier en daar... Vanavond hoop ik mijn eerste workhop te geven aan een stel vriendinnen en kennissen. Ze nemen zelf een t-shirtje mee en ik zorg verder voor alle materiaal (en loop het iedere keer weer na: heb ik alles, heb ik genoeg?). Ik heb er zin in, maar ben ook reuze benieuwd hoe het zal lopen.

Verder wachten we op een telefoontje van de makelaar, of de kijker van afgelopen week verder wil met ons huis. Niet dat ik er veel van verwacht, het viel al vaker tegen. Maar we hopen natuurlijk dat we er eindelijk vanaf zijn. Gaat dit niet door dan halen we het huis even uit de verkoop, het staat al zo lang te koop. In het voorjaar zetten het dan opnieuw in de verkoop. Hopelijk is dan ook de actie van onze twee-onder-een-kap ex-buurman wat weggezakt, hij heeft onlangs het huis voor een spotprijsje gedumpt omdat hij ook al een tijd met dubbele lasten zat! De huidige (erg nette) huurders blijven erin en dat geeft even rust, want zij waren op zoek naar iets anders vanwege de onzekerheid of ze konden blijven wonen.

Het klinkt samengevat niet zo ingewikkeld, maar het heeft heel wat als, dan, maar gesprekjes tot in de late uurtjes en dropjes en koppen koffie overdag gekost om deze keus te maken.

2 opmerkingen:

Karien zei

Dat kan ik me voorstellen - ik bedoel dat het heel wat dropjes heeft gekost... Leuk, die workshops. Hopelijk groeit het uit tot iets moois! We zullen het vast wel zien, niet?

janneke zei

ha jente

ik ben helemaal benieuwd naar je workshop; vertel vertel vertel!

doei janneke