10 maart 2009

Ongebruikelijk recept

Zolang ik hier woon had ik er nog geen stap over de drempel gezet. En dat terwijl ik er vier keer per dag langsfiets. Wel stiekem gekeken wat de openingstijden waren. Wel stiekem gedroomd over wat er te vinden zou zijn. Vandaag hield ik het niet langer uit, ik moest en zou er naar binnen gaan. Niet met lege handen, nee, met een volle kofferbak reed ik het terrein op. Een paar keer door de regen heen en weer lopen, zoontje die op z'n klompjes onder het afdak stond te wachten tot moeders eindelijk klaar was. En toen... eindelijk... rondsnuffelen in de kringloop! Heerlijk!

En zo lekker dichtbij! Erg makkelijk, zei ik blij tegen een vriendin. Ze keek blij terug, maar ook bedenkelijk: Dat wel, maar of het handig is voor jou? Tja... daar maakte ze een punt. Daarom blijft dit voorlopig het ongebruikelijke recept: alleen met volle handen de deur uit en met bijna lege terugkomen. Dan moet het goedkomen met al die dozen op zolder ;-)

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Oooohhh, ben jij er ook zo één? Haha! Ben ik toch niet helemaal de inge in zijn (haar) soort. Ik heb er ook altijd zo'n moeite mee...

Anoniem zei

"enige" bedoel ik dan hé? ;-)

Anoniem zei

leuk winkelen toch
waarom zou je duur doen als het ook goedkoop kan
als je wat nieuws heb vraag toch niemand om de kassa bon om te kijken waar je het gekocht heb
mijn meubelen komen zewat allemaal
van marktplaats voor een scheintje van de nieuw prijs
je kan je geld maar een keer uitgeven
ik heb er geen moeite mee
fijn weekend