15 december 2008

Lekker aanrommelen

Het afgelopen weekend hebben we lekker lopen aanrommelen. Vrijdag hadden we een receptie en een etentje. Mijn schoonvader was veertig jaar in dienst bij de overheid en wilde dit graag vieren. Een hele tijd! Zelfs al zou ik de gezondheid krijgen en morgen beginnen bij een baas... ik zou het niet gaan redden. We hebben het gezellig gehad en dochter had het helemaal voor elkaar! Voor het restaurant hadden ze die avond een kunstijsbaan opgezet waar ze gratis mocht schaatsen. Trots als een pauw gleed ze over het ijs. Opa keek net zo trots toe hoe zijn kleindochter dat voor elkaar bokste ;-)
We zijn er 's avonds blijven slapen. Oma vond het leuk om de volgende ochtend de kleinkinderen rustig te houden. Daardoor hebben we heerlijk kunnen uitslapen, dat was wel even geleden... De eerste meldt zich vaak al rond 6 uur. Zelf zijn we meer avondmensen en raken zelden voor half twaalf ons kussen aan, dus die combi is niet ideaal...

Zaterdag kwamen we in de loop van de dag thuis. Naast nuttig zijn we vooral gezellig bezig geweest. Een kerstboom gekocht en hier en daar wat spulletjes in de kamer opgehangen. We houden het altijd vrij sober, dus we waren snel klaar :-) Ik ben nog wel even aan het naaien geweest en heb twee sterren gemaakt van vilt. Eén van de twee heb ik kado gedaan aan een vriendin en ik ga er nu nog een paar voor onszelf maken. Een leuk crea-klusje voor tussendoor.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Bedankt voor je leuke links, rechts op je site, ik ben gelijk gaan kijken en zit boordevol inspiratie.
Vooral Hip Handwerk is bijzonder leuk, ik heb al eerder gereageerd op je blog en toen had ik het over kleding naaien maar ik weet zeker dat ik zulke dingen maken leuker vind, ik ga het in elk geval proberen.
Gr. Yvonne.

atelierlemlem zei

Enig, die sterretjes! Ook al van die leuke stofjes net als bij het bovenste stukje. Ik heb dat nou ook altijd, van alles fantaseren om ér van te maken... Helaas heb ik een permanent gebrek aan 'tijd voor mij zelf' dus moet het dan altijd tussen neus en lippen door samen met een kindje. Maar dat geeft eigenlijk niet, dromen is ook leuk!